Avatar billede jonaslk Nybegynder
07. april 2007 - 20:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort til vista aero - skal understøtte 22" wide

Hej.

Jeg skal finde et grafikkort der kan køre vista aero. Har dog lidt svært ved at gennemskue hvor meget der kræves? Det skal være et AGPx8 kort og skal understøtte 1680 x 1050 (22" widescreen). Desuden skal det være passivt kølet. Er der nogle som kan hjælpe her. Så billigt som muligt. Har haft kig på eks. Asus og MSI Geforce 7600gs (silent) med 256 Ram, men kan ikke umiddelbart se om de understøtter min skærmopløsning. Det koster også næsten 1000 kr - måtte gerne være billigere om muligt. Kan eks. geforce 6200 m. 256 Ram bruges?

På forhånd tak
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. april 2007 - 21:11 #1
Kører Aero (sidste demo build) på et FX5600 - kører fint, så et 6200 til Vista er ok.
Avatar billede jonaslk Nybegynder
08. april 2007 - 08:58 #2
Tak for det.. Så kan jeg spare lidt penge der ved at tage den billige af dem.
Understøtter alle (eller de fleste) grafikkort i dag opløsningen 1680 x 1050?
Avatar billede drgonzo Praktikant
08. april 2007 - 15:20 #3
Hvilken opløsning der understøttes bestemmes delvist også af driverne.. Hvis ikke Nvidias egne understøtter er der moddede drivers fra NGO, Omega eller DNA jeg bruger altid NGO drivere til Gforce kort og omega drivere til radeon kort
Avatar billede jonaslk Nybegynder
23. april 2007 - 09:28 #4
svar
Avatar billede drgonzo Praktikant
23. april 2007 - 12:51 #5
springer, john kom jo først :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. april 2007 - 13:09 #6
:)