Avatar billede mtrolle Nybegynder
07. april 2007 - 19:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

IMAP mail, vis inbox

Hej,

Jeg har en emailkonto jeg gerne vil stille til rådighed for mine redaktører. De skal i min administration blot kunne se alle indgående mails og læse dem og downloade evt. vedhæftninger. De skal altså ikke kunne sende m.v.

Nogle der kender noget freeware, der kan gøre dette, eller som har erfaringer med IMAP i PHP4 og/eller 5?

//mtrolle
Avatar billede fangel Nybegynder
08. april 2007 - 18:24 #1
PEAR klassen Mail_IMAPv2 virker ganske udemærket til formålet.. Jeg har engang leget lidt med den, og det er ikke helt umuligt at arbejde med.. ;)

http://pear.php.net/package/Mail_IMAPv2

Af.. uvisse.. grunde er det dog lykkedes mig at få smidt det jeg engang lavede væk, så kan ikke lige give dig nogle kode-hints.. Men mener de har et OK eksempel i koden..

-fangel
Avatar billede mtrolle Nybegynder
07. juni 2007 - 22:47 #2
Hmm :)
Smid et svar ;)
Avatar billede fangel Nybegynder
08. juni 2007 - 22:39 #3
så skidt da - lykkedes det dig at finde et eksempel?

-fangel
Avatar billede mtrolle Nybegynder
24. juni 2007 - 21:28 #4
Nope :)