Avatar billede causasui Nybegynder
07. april 2007 - 16:51 Der er 3 kommentarer

Svenske gateways findes de?

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af det svenske webhotels/webshop marked(skal flytte og starte firma i Sverige) .
Hvis man (som jeg) har udviklet sin egen webshop så virker det næsten som om det er umuligt at finde en svensk gateway som DIBS / Fribetaling herhjemme.
Har fundet rigeligt med færdiglavede webshop løsninger etc. men det er som om al snak om Betalingsservice/Indløsningsaftaler som PBS, ikke eksisterer.
Er der nogen der har erfaring med dette??
Kan man mon anvende danske gateways som DIBS / Fribetaling osv. når man bor og har firma i Sverige og så få PBS til at indsætte det på en svensk konto uden vanvids gebyrer etc. Er der nogen der har noget erfaring med dette?

Mvh. Causasui
Avatar billede keysersoze Guru
07. april 2007 - 16:54 #1
har du kigget på dibs.se - debitech.se?
Avatar billede causasui Nybegynder
07. april 2007 - 20:31 #2
Ja disse to har jeg været forbi men et premium abon. hos dibs koster en 1000 lap og 10000 i opr. og debitech er helt oppe i 30-40000 SEK i oprettelse.
Jeg har nok heller ikke formuleret mit spørgsmål rigtigt. Jeg søger efter en pendant til de danske gateway udbyder som e-pay, quickpay, fribetaling og den slags hvor man kan få det op at køre for et mindre beløb, med god vejledning til opsætning herunder brug af remote load og den slags, det er her jeg løber mod en mur ;(
Avatar billede torotune Nybegynder
09. april 2007 - 01:28 #3
Du kan bruge FriBetaling til at modtage indbetalinger med udenlandsk valuta også :-)

Fra deres FAQ:

Kan jeg modtage betalinger i udenlandsk valuta?
Ja! Man skal blot have en bankkonto i den pågældende valuta. Dernæst beder man PBS om at knytte denne bankkonto til jeres indløsningsaftale. Når i derefter gennemfører autorisationer i den pågældende valuta vil pengene blive indsat på den nævnte bankkonto.