Avatar billede antonio1963 Nybegynder
06. april 2007 - 16:21 Der er 6 kommentarer

i gang med Flash

Hej

Jeg skal i gang med at lære mig selv Flash. Jeg har ingen kendskab til programmet, og ved ikke, hvor jeg skal starte. Kan i anbefale en god hjemmeside for begynder? Hvordan kommer jeg bedst i gang med det? er det svært at lære Flash?

vh
Antonio
Avatar billede the-freaker Nybegynder
06. april 2007 - 20:21 #1
hej Antonio.
Jeg vil lægge nogle sider med nogle gode "Tutorials" på. behold bare dine point ;)

www.tutorialized.com ( tryk på Flash ude i siden, mange rigtige gode artikler )

www.flashkit.com ( rigtig god hjemmeside, kan dog være lidt træls at finde rundt i )

http://www.webdevelopersnotes.com/tutorials/flash/index.php3

spørg hvis du mangler flere ;)

  -The-Freaker Tidligere kendt som Skriger
Avatar billede antonio1963 Nybegynder
06. april 2007 - 21:52 #2
Hej
Tak for siderne. De er gode, men jeg foretrækker danske tutorials, når jeg ingen kendskab har til programmet. Jeg er heller ikke god til eng. :( desværre. kender du ikke en dansk hjemmeside med Flash?
Avatar billede the-freaker Nybegynder
06. april 2007 - 22:03 #3
nej gør jeg ikke rigtigt, du kunne kigge på www.udvikleren.dk
-The-Freaker tidligere kendt som skriger
Avatar billede alexander_j Nybegynder
08. april 2007 - 18:17 #4
>Prøv denne side: http://www.flashforum.dk/forum/viewforum.php?f=19

Vh/Alexander
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2007 - 22:22 #5
Du kan jo også bare Google det...
'Sider fra Danmark' - Søgeord: flash 8, introduktion, tutorial, hjælp, start, lær, begynd
Avatar billede alexander_j Nybegynder
12. juli 2008 - 20:08 #6
Kom du i gang?