Avatar billede bdf Mester
06. april 2007 - 13:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Windows XP DK og 64bit?

Hejsa Eksperter :)

Undskyld men måske et dumt spørgsmål, men kan Windows Xp Proff DK version køre på en Intel E6600 Processor?

M.v.h.
Avatar billede xcc.dk Nybegynder
06. april 2007 - 13:03 #1
Ja den kan da ... den kører jo så bare ikke 64bit styre system og dermed får du heller ikke fuld performence..

Men hvis du skal køre winxp 64bit skal du også kunne finde alle 64 bit drivere til alt dit hardware hvilket nok bliver svært ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. april 2007 - 13:03 #2
Det kan det sagtens.
Avatar billede bdf Mester
06. april 2007 - 13:07 #3
Jamen hvis computer skal køre spil og lign og jeg gerne vil udnytte processor fuld ud ville det så være en fordel at skifte til Vista 64bit?
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. april 2007 - 14:43 #4
64 bit er hvis du tit har gang i store filer - dvs. videoredigering og billedbehandling.

I spil vil du ikke kunne mærke forskel.
Avatar billede bdf Mester
06. april 2007 - 15:32 #5
xcc.dk kom lige med svar så deler i point :)
Avatar billede bdf Mester
07. april 2007 - 13:23 #6
Nå men hvis xcc.dk ikke gider komme med svar får han ingen point.
Takker for hjælpen :)