Avatar billede dj_uncas Nybegynder
04. april 2007 - 14:49 Der er 1 løsning

[Eclipse] Referere andet projekt i "Dynamic Web Project"

Hejsa :-)

Jeg sidder og kæmper lidt med Eclipse. Jeg har oprettet et alm. java-projekt med en masse kode i, og et dynamic web project (via WTP). I mit web-projekt vil jeg gerne bruge klasserne i mit første projekt på nogle JSP sider, men mange ting driller!

Når jeg requester min JSP side får jeg en fejl 500, der fortæller mig at "ICategory cannot be resolved to a type".

Enten kan jeg ikke refere mit projekt, eller også er der noget galt med denne linje:

<%@page import="juda.application.CategoryFacade"%>

Er der nogen der kan hjælpe mig lidt på vej?
Avatar billede dj_uncas Nybegynder
04. april 2007 - 23:12 #1
Jeg giver op og laver om på min struktur :-(

Spørgsmålet er lukket...