Avatar billede ibbalut Nybegynder
04. april 2007 - 11:22 Der er 5 kommentarer

Ikke gratis online spil

Er der nogle som kender nogle gode danske sider med online spil. Jeg er ikke interesset i de sædvanlige sider hvor der linkes til andre gratis spil altså det må gerne koste noget at skulle spille spillet.
Avatar billede tjgrindsted Nybegynder
04. april 2007 - 13:10 #1
Ved godt du ikke ville have gratis spil men der findes et der er federe end CS og så det gratis http://www.americasarmy.com/ man skal gennem en opstart fase tager ca. 30 min derefter kan du spille som CS bare mere realistisk.
Avatar billede intenz Novice
04. april 2007 - 14:43 #2
Måske skulle du være lidt mere specifik. Online spil der koster penge er jo til en hvis grad alle spil der bliver udgivet.
Hvilken genre?
Avatar billede ravnemor Juniormester
08. april 2007 - 19:43 #3
Jeg spiller en del Backgammon på www.partygammon.com Der kan man egentlig selv bestemme hvor meget man vil ofre.

www.partygaming.com

er også en mulighed. Ellers er der vist kun en masse pokersider.
Avatar billede ibbalut Nybegynder
23. april 2007 - 11:29 #4
jeg må selv ud og lede på nettet ellers tak for hjælpen
Avatar billede ravnemor Juniormester
23. april 2007 - 20:51 #5
Er det nogle specifikke spil du søger ?