Avatar billede freebie Nybegynder
30. maj 2001 - 14:16 Der er 13 kommentarer

Mcafee gør min højreklik ekstrem sløv i IE Win2K

Hej

Nogen løsning på hvad man kan gøre når ens maskine venter, 5 sek. før den kommer med menuen når man højreklikker i browser vinduet ?

Avatar billede makse Nybegynder
30. maj 2001 - 14:45 #1
Avatar billede goulduck Nybegynder
30. maj 2001 - 15:44 #2
Jeg synes at det er for dårligt af McAfee ... andre virus scannere klare dette MEGET bedere!
Avatar billede freebie Nybegynder
30. maj 2001 - 15:47 #3
*Jeg ved heller ikke rigtigt hvad der sker her.
En kammi har samme problem, og skiftede til Norton, men det kan da ikke passe???
Avatar billede goulduck Nybegynder
30. maj 2001 - 15:56 #4
Det kan det sagtens! Klag til McAfee ... jeg synes at det er en skod scanner, kun pga. denne fejl!

Jeg kan sagtens køre Norton AV og AVP på én gang til at scanne alle filer - uden at det sløver så meget ned!
Dog har jeg kun AVP til at køre!
Avatar billede gylden Nybegynder
20. juni 2001 - 09:48 #5
Kan kun tilslutte mig Goulduck, Mcafee har generelt nogle småproblemer, bl.a. også med dos programmer, vi anbefaler det ihvertilfælde til vores kunder
Avatar billede stephans Nybegynder
29. august 2001 - 12:07 #6
Jeg køre med McAfee antivirus. Jeg bruger den nye motor, som mcafee har lavede. Jeg har ikke været ude for dette problem. Så prøv at hente den nye motor, som er lavede til winME
Avatar billede goulduck Nybegynder
29. august 2001 - 12:48 #7
Som er lavet til Windows ME ? Det er jo en Windows 2000 ...
Avatar billede stephans Nybegynder
31. august 2001 - 07:45 #8
Ja, men den nye motor er også forbedre til win 2000. Jeg har kørt med win 2000, og havde ikke det problem, kun 64MB ram og det kørte fint..
Avatar billede freebie Nybegynder
02. september 2001 - 16:04 #9
Hmmm hvad for en motor mener du  ??
Avatar billede stephans Nybegynder
24. september 2001 - 10:34 #10
Til freebie
Det er at den nye McAfee motor, som er blevet lavde til Win ME. Den er lavede også til Win2000, dvs. at den er forbedre og det køre fint. Jeg køre med Win 2000 på min bærbar, den har 64MB ram og køre med McAfee antivirus. Du kan gå ind på McAfees hjemmeside og kigge omkring update af motor og Vira...

Stephans
Avatar billede stephans Nybegynder
24. september 2001 - 10:36 #11
Den version jeg køre med af McAfee, er v.4.5.1 og min scan motor er v.4.1.40
Avatar billede pelle-koster Nybegynder
17. juni 2004 - 19:49 #12
Du har for lidt ram i din computer det er derfor den er så langsom 64 mb ram er ikke nok til at køre win2000 ordentlig. Jamen det virkede jo før. Ja men dit antivirusprogram sluger hukommelse som du ikke har.
Avatar billede goulduck Nybegynder
17. juni 2004 - 20:06 #13
Sikke fagligt jeg har udtalt mig.. :-)