Avatar billede skrappe Nybegynder
02. april 2007 - 07:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvad indeholder en .bak fil

min database i access 2003 er gået død, reparer virker ikke.
men jeg har fundet en fil der det samme som den gamle, bare med filformatet xxx.bak istedet for xxx.mdb
Kan jeg bruge den til at redde stumperne
Avatar billede hundevennen Nybegynder
02. april 2007 - 08:00 #1
det skulle da være en backupfil
Avatar billede mugs Novice
02. april 2007 - 08:09 #2
Har du prøvet at åbne en ny tom database og importere alle dine objekter?
Avatar billede hekla Nybegynder
06. april 2007 - 15:38 #3
Du kan da prøve at omdøbe xxx.bak til xxx.mdb. Der kunne jo være tale om en kopi af databasen.
Avatar billede hundevennen Nybegynder
07. april 2007 - 09:21 #4
som hekla skriver - din fil hedder formentlig database.mdb.bak, - fjern .bak og gi databasen et anden navn f.eks database1.mdb - du har jo database.mdb i forvejen
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
13. november 2007 - 11:20 #5