Avatar billede simon_gs_13 Nybegynder
31. marts 2007 - 19:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

mister tit net forbindelse -dlink dl 524 UP

Jeg har en dlink dl 524 up trådløs router, hvor jeg tit oplever at miste forbindelse til nettet. Men det er kun på den trådløse del dette sker.
Er der nogen som har en ide om hvad der kan være galt?

/ Simon
Avatar billede flemming_fyn Nybegynder
07. april 2007 - 20:26 #1
Det kan være rigtig mange ting der er i vejen. Anden elektronik i umiddelbar nærhed er som regel den største trussel mod trådløse netværk. (tv, mobil, dvd, antenne osv..)
Hvis noget af dette står tæt på routeren kan det muligvis hjælpe at flytte routeren lidt. Jeg har haft problemer med min mobil, når den ringede faldt signalkvaliteten fra 90 % til 20 %...
Avatar billede simon_gs_13 Nybegynder
22. august 2008 - 19:30 #2
lukker,