Avatar billede staggerlee Nybegynder
31. marts 2007 - 15:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Dele filer

Jeg har brug for at kunne dele filer mellem to computere, der bruger samme trådløse routere. Den ene er en arbejdscomputer, der er forbundet til en domæne, så umiddelbart har jeg ikke mulighed for at oprette en arbejdsgruppe. Er der nogen, der har et bud på andre måder, jeg kan dele filer mellem de to computere på?
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
31. marts 2007 - 17:11 #1
Avatar billede tof-toft Praktikant
31. marts 2007 - 18:54 #2
Du kan bare lave den mappe filen ligger i som en delmappe..
Og så skal den anden computer bare søge efter din computer, det gør du inden i søg efter computere og så skriver du bare den andens computers navn i.
Så burde du kunne finde den og så klikker du bare der og så kan du se alle de mapper han har delt...
Avatar billede staggerlee Nybegynder
01. april 2007 - 10:26 #3
Jeg havde egentlig også prøvet at finde min anden computer ved at skrive \\[computernavn] fra "Kør", for jeg mente også, det bare var sådan man gjorde. Jeg havde dog åbenbart kommet til skrive computerbeskrivelsen i stedet for navnet, så den kunne ikke finde den. Men anyways, jeg kiggede på det igen, da jeg så tof-tofts svar og fik det til at virke, så tof-toft får pointene, da det var den løsning, jeg endte med at vælge.

Tak for hjælpen