Avatar billede mema Nybegynder
30. marts 2007 - 16:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

GridView, DetailView og DataFormatString

Jeg har et GridView og et DetailView som er knyttet til gridviewet. De henter data fra en sql-database. Jeg ville gerne få hjælp til at vise datoen i from af: 10-07-2007 og ikke 10-07-2007 00:00:00, som vises nu.
I databasen er feltet et smalldatetime.
Jeg kan se, at i Visual Web Developer, når man klikker på gridets "Edit Columns.." har gridet en property der hedder DataFormatStrig. Er det her man skal skrive noget eller...?
På forhånd tak for enhver form for hjælp.
Avatar billede neoman Novice
30. marts 2007 - 16:46 #1
ja f.eks. {0:d}  og samtidigt skal du sætte HtmlEncode til False.
Avatar billede mema Nybegynder
30. marts 2007 - 23:21 #2
Tak for hjælpen.
Send venligst et svar.
Avatar billede neoman Novice
31. marts 2007 - 12:00 #3
Svar.  I øvrigt, en anden mulighed er beskrevet her : http://www.eksperten.dk/spm/769901