Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2007 - 08:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mathcad starter ikke op

Hej..

Jeg vil hører om der er nogen som kender til dette problem. Jeg har installeret mathcad med licens fra min skole. Hele installation gik fint. Men kan ikke starte mathcad. Der sker ikke noget når jge prøver at starte programmet. Nogen som har en idé eller løsning på dette problem?

// 911help
Avatar billede salihb Nybegynder
04. april 2007 - 15:05 #1
seriøst jeg aner det ikke!!! har du prøvet at installere den engelske version af msxml 4.0? Jeg har selv problemer med at køre 14'eren på min så har slettet den!!!
Mathcad har det på den måde at den skal geninstalleres og repareres før den virker ordentligt så prøv en repair! hvis det ikke virker så er formatering den eneste løsning vil jeg tro! sådan fiksede jeg det de gange det skete for mig!
Avatar billede salihb Nybegynder
04. april 2007 - 15:20 #2
jeg mener en repair af Mathcad ikke af windows!
Avatar billede Slettet bruger
16. april 2007 - 13:18 #3
Kom desværre ikk videre, så må se om jeg kan få det til at virke på en eller anden måde. Har en anden bærbar som jeg prøver på...

Formatering er ikke en løsning, jeg kommer til at bruge denne gang. :)...
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2007 - 19:00 #4
Fik fat i en nyere version, og det hjalp på problemet. Så kunne være der var et eller andet med den version jeg havde.