Avatar billede amoelle Nybegynder
28. marts 2007 - 17:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hvordan ses hvilke plugins, derer installeret

Jeg har en XP maskine med Firefox 1.5.0.11. Når jeg slår op på
http://www.movingcloud.rootsmusicagency.com/  spiller den fint en lille melodi :-)

Så har jeg en anden maskine med Win2000Pro og samme Firefox version.
Når jeg slår op på ovennævnte side, svarer browseren, at der er brug for en plugin, - men den kan ikke foreslå nogen.
Så sætter jeg browseren til at lede efter den, men den kan ikke finde en egnet plugin.

Så nu vil jeg gerne sammenligne de to browserinstallationer, for at se, hvad for en plugin jeg manger på Win2000 maskinen.

Hvordan gør man det ?  (eller er det i virkeligheden noget andet, der er galt ?)

mvh Anne
Avatar billede screem_brille Novice
28. marts 2007 - 17:48 #1
tools, extensions.
Avatar billede mayskov Nybegynder
28. marts 2007 - 18:01 #2
Eller på dansk: Funktioner - Tilføjelser
Avatar billede amoelle Nybegynder
29. marts 2007 - 08:50 #3
tak, det viste sig, at det blev jeg ikke klogere af...
TalkBack, IE Tab, Web Developer, MetaTags, JSView, Firebug, Total Validator.....  er der på den installation, der GODT kan afspille en indlejret mp3 på en html side.
Men der er jo IKKE noget af det, der har at gøre med musik.

Skal man istedet se på hvordan browseren er indstillet til at åbne forskellige filer ?

/Anne
Avatar billede lasse88 Nybegynder
02. april 2007 - 15:59 #4
Jeg mener ikke man kan se plugins  i "Funktioner - Tilføjelser"

måske det et af de her plugins du mangler.?
https://addons.mozilla.org/da/firefox/browse/type:7
Avatar billede screem_brille Novice
02. april 2007 - 16:29 #5
det gør du ved at du i adresse linien skriver:  about:plugins