Avatar billede -killerboy- Nybegynder
30. maj 2001 - 09:33 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

DivX film hakker!

Mine DivX fil hakker. dvs. det ser ud som filmen kører i billeder. Det bliver værre hvis jeg ser i fuldskærm, så hakker det endnu mere.
og det er ved alle DivX film.

700MHz
384ram
GeForece 2 GTS
Avatar billede makse Nybegynder
30. maj 2001 - 09:45 #1
Avatar billede -killerboy- Nybegynder
30. maj 2001 - 09:53 #2
jada, ellers kunne jeg jo ikke se dem...
Avatar billede makse Nybegynder
30. maj 2001 - 10:05 #3
Det er sikkert rigtigt. Men der findes jo flere udgaver af de DivX Codecs.
Den på det sidste link, plejer at ordne flere problemer. Men hvis du er sikker på at du har alle relevante Codecs, så ligger fejlen jo et andet sted.
Prøv at lukke alle dine baggrundsprogrammer, så du kun har Explorer og Systray til bage. (Win 9X)
Avatar billede parazite Nybegynder
30. maj 2001 - 10:27 #4
Havde samme problem med DivX/.avi, men løste det ved at hoppe på http://windowsupdate.microsoft.com og hente den nyeste MediaPlayer (7.0). Nu kører det meget mere flydende.
Avatar billede makse Nybegynder
30. maj 2001 - 10:35 #5
Ja, eller prøv afspilleren på www.GdivX.com
Avatar billede -killerboy- Nybegynder
30. maj 2001 - 10:35 #6
har den nyeste mediaplayer
Avatar billede do Nybegynder
30. maj 2001 - 11:12 #7
Den hakker også i mine film efter jeg har installeret win me med de samme codex som jeg brugte i win98
Avatar billede -killerboy- Nybegynder
30. maj 2001 - 11:21 #8
jeg fatter nada, er det pga. jeg har win2000
Avatar billede parazite Nybegynder
30. maj 2001 - 11:22 #9
Var det meningen at mit skulle accpeteres?
Avatar billede andrea Nybegynder
03. juni 2001 - 20:34 #10
Har selv haft præcis det samme problem!! det der er dit problem er at du bruger windows media player 7.0, den er lavet til at løre på nettet... afinstaller det skidt og få smækket media player 6.4 på - den styrer divx meget bedre!! kører uden hakker på 500 mhz amd-k6 2 maskine med 96 mb ram + 32 mb tnt2 m64 grafikkort... hvis du får installeret 6.4 kan du evt. klikke på files -> properties -> advanced -> klik på divx mpeg-4 og indstil til den kvalitet der passer til din cpu... her er et hurtigt link til mediaplayer 6.4: http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/en/download/default.asp?FinishURL=%2Fdownloads%2Frelease%2Easp%3FReleaseID%3D22384%26redirect%3Dno
Håber det løser dit problem :-)