Avatar billede 3katte Nybegynder
26. marts 2007 - 18:41 Der er 4 kommentarer

Ny genstart af pc

jeg har købt en acer aspire for ca 1/2 år siden men har ikke haft lyd på fra start, jeg har talt med mit supportcenter,for at få hjælp, de prøvede også på alle mulige måder men intet hjalp, så sagde de at jeg skulle starte forfra helt fra bunden, som om jeg lige havde købt den, men jeg har glemt hvad de sagde jeg skulle gøre, nu er jeg altså ikke en ørn til sådan noget, men er der nogen der kan hjælpe mig med at genstarte min computer, så den bliver ok. vh. lene.
Avatar billede c-holst Novice
26. marts 2007 - 19:27 #1
taler vi om at reinstallere, så vil jeg genre høre lidt mere.

har du genetablerings cd
eller originale xp cd

og er der taget backup af alle vigtige data
Avatar billede 3katte Nybegynder
27. marts 2007 - 13:02 #2
ja vi taler om reinstallere, nej ingen genetablerings cd,jeg har gemt vigtige data.
Avatar billede c-holst Novice
27. marts 2007 - 14:34 #3
http://hcma.dk/tips1to10.htm#no4

og god guide. husk at tage netstikket ud indtil du er klar til windowsupdate

er der noget konkret siger du bare til
Avatar billede c-holst Novice
23. maj 2007 - 22:13 #4
Da det er længe siden der har været liv i denne tråd, vil det være rart med respons fra spørgerens side.
er problemet løst, eller er der stadig problemer, så sig til, så tager vi den der fra.