Avatar billede allankristoffersen Nybegynder
26. marts 2007 - 13:34 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Nyeste styresystem til HP Ipaq 3970

Hej - ny bruger spørger:
Hvilket er nyeste alternativt bedste styresystem til en Pocket PC HP Ipaq 3970?
Jeg kører p.t. på den oprindelige 'version 4.20.1081 (build 13100) 1996-2003. Må velsagtens være en Pocket PC 2002 version? Der findes en Pocket PC 2003 men må findes noget nyere og bedre / specielt til GPS og multimedie brug.
Avatar billede robotten Praktikant
26. marts 2007 - 14:22 #1
http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/SoftwareIndex.jsp?lang=en&cc=dk&prodNameId=100781&prodTypeId=215348&prodSeriesId=322897&swLang=8&taskId=135&swEnvOID=231

Hvis du vil have 2003, kan de tvel bedst betale sig at købe en helt ny Ipaq. Så får du også opdaret gps mv.

Mht. Gps, kan http://www.tomtom-user.dk/ anbefales
Avatar billede allankristoffersen Nybegynder
26. marts 2007 - 14:50 #2
Tak for hurtig respons. Jeg fornemmer dit svar er 'brug den jeg har' og opdater BIOS, drivere mm. jvf. dit link. Tak vedr GPS jeg er registreret hos tomtom.user men det er længe siden jeg har været 'på'. 'Drømte om' et nyere og bedre styresystem var tilgængeligt. Dine betragtninger om ny Ipaq er fornuftige.
Avatar billede robotten Praktikant
26. marts 2007 - 15:00 #3
Stod selv med samme problem, med en gammel Ipag. Ville undersøge for nyere kort til den. De kunne da købes, men Tom Tom versionen er for gammel, så det skullejo også lige opdateres. Så er man hurtigt oppe i 3000 kr. for software, og det kan man godt få en hæderlig ny gps for.
Avatar billede robotten Praktikant
29. marts 2007 - 08:48 #4
Fundet ud af mere?
Avatar billede allankristoffersen Nybegynder
29. marts 2007 - 08:59 #5
Hej - ikke gjort yderligere p.t. men 'slået mig til tåls' med at leve med problematikken på min eksisterende og så måske købe en decideret GPS'er. F.eks. har Aldi een denne uge til rimelig pris, men ikke TomTom. Jeg sigter nok mod TomTom som jeg umiddelbart synes er mest overskuelig. Overvejelsen har luret gennem laang tid og nu stødte jeg ind i 'eksperten', så nu skulle jeg forhøre mig om mulighederne.
Jeg lever med min nuværende indtil videre. Tak for indsatsen.
Avatar billede robotten Praktikant
29. marts 2007 - 09:10 #6
Kan se nu, at du er ny her. Du skal nok blive glad for at være her.
Jeg ligger lige et link til en god side, hvis du skulle være i tvivl om noget:
http://www.ebruger.dk/faq/#vejledning_til_nye_brugere
Avatar billede allankristoffersen Nybegynder
29. marts 2007 - 09:49 #7
Tak for hjælpen - den vil jeg studere.
Avatar billede robotten Praktikant
16. april 2007 - 08:37 #8
Fundet ud af mere?
Avatar billede robotten Praktikant
23. april 2007 - 11:30 #9
Husk at vende tilbage...
Avatar billede allankristoffersen Nybegynder
23. april 2007 - 11:42 #10
Hej - nej, som nævnt 29/3 lever jeg indtil videre med min nuværende. Det er kun i ny og næ jeg har behov for GPS. Hvis det var dagligt, havde jeg købt en ny. Så stadig brug af 'det kendte'.
Avatar billede robotten Praktikant
23. april 2007 - 11:51 #11
Fint. Det er også hvad jeg gør med dem jeg har. Du kan bare lukke spørgsmålet igen, så.
Avatar billede robotten Praktikant
30. april 2007 - 10:29 #12
?
Avatar billede allankristoffersen Nybegynder
30. april 2007 - 10:42 #13
Hej tak for hjælpen. Point tildelt. Spørgsmålet kan lukkes. 8-)
Avatar billede robotten Praktikant
30. april 2007 - 10:52 #14
Fint :)