Avatar billede olje1970 Nybegynder
25. marts 2007 - 18:48 Der er 1 kommentar

Problemer med lyd i Vista

Hej

Jeg har lige købt en ny bærbar pc: Dell inspiron 1501 med Windows Vista Premium. Mit problem er at lyden hakker, som på en gammel pladespiller. Mit lydkort skulle hedde noget med:

Sigmatel high definition audio

Jeg har prøvet at downloade den nyeste driver fra Dell hjemmeside, men når pc´en så genstarter forsvinder lyden helt. Er der nogen der har nogle gode tips ?
Avatar billede resten Nybegynder
25. marts 2007 - 19:42 #1
Prøv at hente dem som er lavet til vista her hvis det altså ikke er dem som du har hentet?
http://www.drivershq.com/Drivers/Dell/OptiPlex/740/11/92/25198/Drivers.aspx#

Ellers prøv deres Driver Detective program som kan finde på samme link og downloade lige præsis den driver du mangler.