Avatar billede jpvj Nybegynder
25. marts 2007 - 12:09 Der er 1 løsning

SQL 2005 SP2 - flat file import af binære data

Hej,

Jeg arbejer på at importere data fra en flad fil i binært format.
Hver række består af en række kolonner med fast bredde.
Data i den flade fil stammer fra en IBM Mainframe og skal importeres ind i en ny tabel og bearbejdes videre herfra.

I første omgang ønsker jeg blot at importere 1 række ad gangen for at se om importen af de binære data går godt, dvs. jeg splitter ikke rækken op i de respektive felter.

Jeg bruger import wizarden fra SQL Server Management Studio.

Det synes at drille noget, og jeg har ofte set fejlen "The value could not be converted because of a potential loss of data".

Mit første spm. er:

Hvile datatyper skal jeg bruge på hhv. source og destination felterne?
Avatar billede jpvj Nybegynder
05. januar 2011 - 23:17 #1
Lukket.