Avatar billede lonebiker Nybegynder
25. marts 2007 - 07:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ikke refresh af bagrund

Hej

er der en måde hvor man ikke genindlæser baggrunden selvom man skifter htm fil. Jeg kan godt selv høre det lyder umuligt.

Jeg ønsker denne effekt

http://www.lonebiker.dk/lir.htm

Bare meget mere glidende, og sådan at baggrunden ikke genindlæses, men er der hele tiden!  Jeg er vel nød til at bevæge mig ud i noget flash, men det ved jeg desværre minus om.

Måske nogen har en flash kode der kan bruges??
Avatar billede lonebiker Nybegynder
25. marts 2007 - 07:36 #1
Har tænkt det skulle starte som en lille prik (stjerne) og så blive til fuld størrelse på 2-3 sekunder
Avatar billede michael_stim Ekspert
25. marts 2007 - 10:00 #2
Så skal du nok over i noget flash, java eller lignende. Der er også noget der hedder ajax som er det "hotte" lige for tiden.
Avatar billede michael_stim Ekspert
25. marts 2007 - 10:01 #3
Som desuden står for Asynkron Javascript og XML
Avatar billede lonebiker Nybegynder
29. marts 2007 - 05:24 #4
lukker