Avatar billede lch Nybegynder
24. marts 2007 - 16:19 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke se danske domæner i IE7

Har lige opgraderet til IE7. Hvis jeg prøver at skrive et domænenavn der indeholder æ, ø eller å kan jeg ikke få lov til at se siden.
Hvad gør jeg?
Avatar billede giorgio Nybegynder
24. marts 2007 - 19:38 #1
Det virker underligt da æ,ø,å nu er internationalt anerkendt og man ikke længere behøver plugin for at se sider med disse bogstaver.

Hvad med sørensen.dk kan du se den?
Hvilket sprog har du din IE i? jeg har hentet en DK ver af IE.
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. marts 2007 - 19:38 #2
Avatar billede lch Nybegynder
24. marts 2007 - 19:44 #3
giorgio> Nej kan heller ikke se sørensen.dk. Det skulle være den danske version jeg har hentet. Under sprogindstillinger er det også kun dansk der er tilføjet.

john stigers> Der står at plug-ins kun virker i IE6.0 som det højeste...:-(
Avatar billede lch Nybegynder
24. marts 2007 - 19:46 #4
Den side jeg gerne skulle kunne se hedder www.styrpådyr.dk Ejeren har også registreret www.styrpaadyr.dk, men den kan jeg heller ikke få frem...:-(
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. marts 2007 - 19:57 #5
Avatar billede lch Nybegynder
24. marts 2007 - 20:02 #6
john stigers> Ups sorry, har jeg lige gjort.....prøver at gøre som der står...:-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. marts 2007 - 20:07 #7
P.s. IE7 kan vise æøå domøner fint her uden plugin.
Avatar billede lch Nybegynder
24. marts 2007 - 20:18 #8
Hmmm, jeg kan se at der ingen problem er på min anden maskine.
Så længe jeg kan se siden på den maskine er det lige meget med at gøre det helt store på den jeg normalt sidder ved.
Smid lige et svar ind så jeg kan tildele point.
Tak for hjælpen.
Avatar billede lch Nybegynder
24. marts 2007 - 20:26 #9
(Efter hvad jeg kan se så har jeg ikke noget der hedder i-Nav, men har prøvet at klikke på linket til afinstallation og genstartet computeren uden nogen ændring.
Avatar billede lch Nybegynder
17. maj 2010 - 15:44 #10
Lukker