Avatar billede lund_dk Praktikant
23. marts 2007 - 12:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fejler med exchange

Jeg har en outlook som pludselig her til morgen begynder at opføre sig dumt.

Da jeg åbner outlook og skal til indtaste loginoplysninger for min exchange konto, så går den helt kold - faktisk hele computeren går kold.

Det gør den hver gang jeg starter op.
Fjerner jeg min exchange konto, så starter outlook op uden problemer.

Derefter har jeg prøvet at slette min exchange konto, og sat op på ny, samme problem. PRøvet ny datafil. Har prøvet at reparere min office , incl outlook, har prøvet at geninstallere oveni, har prøvet at slette hele officepakke og installere på ny..

Problemet er stadig det samme..
Hvad stiller jeg op?
Avatar billede screem_brille Novice
23. marts 2007 - 12:32 #1
er der nogen problemer med at tilgå din webmail ? (for at fjerne serveren som fejlkilde)
Avatar billede lund_dk Praktikant
23. marts 2007 - 12:51 #2
Nope, webmail virker uden problemer og øvrige medarbejdere som også kører med det samme oplever ingen problemer..
Avatar billede lund_dk Praktikant
23. marts 2007 - 12:52 #3
Har også prøvet at afinstallere mit anitivirus, heller ikke det hjælper..
Avatar billede screem_brille Novice
23. marts 2007 - 12:56 #4
har du mulighed for at prøve fra en anden klient ? (så kan vi isolere fejlen til din computer), hvis der ingen fejl er på en anden klient selvfølgelig ;)
Avatar billede amjelnes Nybegynder
23. marts 2007 - 17:41 #5
Har du prøvet at koble på Outlook med en ny profil?
Avatar billede lund_dk Praktikant
24. marts 2007 - 18:55 #6
Kort efter begyndte min PC at gå kold andre steder også.. den var helt gal til sidst, og endte med en formatering.. ellers tak for hjælpen..