Avatar billede jacob_mortensen Nybegynder
21. marts 2007 - 18:32 Der er 12 kommentarer

Grafikkortdrivere til ATI kort

Hej..

Jeg har lige installeret Vista Ultimate på min bærbar computer, men kan ikke finde nogle drivere der passer til mit grafikkort. Grafikkortet er ATI Mobility Readon 9000, og inde på www.ati.com kan man vælgte drivere tilbage til 9600 serien. Bærbaren er lige over 4 år gammel.

Kan det passe at der ikke findes til 9000 serien, eller hvad kan jeg gøre?
Avatar billede resten Nybegynder
21. marts 2007 - 18:47 #1
Har du prøvet med de gamle driver du har feks dem til xp ?
Avatar billede jacob_mortensen Nybegynder
21. marts 2007 - 18:49 #2
Ja, de virker ikke. Den kan viste ikke læse
Avatar billede resten Nybegynder
21. marts 2007 - 19:15 #3
Prøv at hente driver til dit kort her og se om de ikke virker.

http://www.radarsync.com/vista/vista_more.php?result=0
Avatar billede jacob_mortensen Nybegynder
22. marts 2007 - 19:58 #4
Der inde var der ikke nogle der virkede
Avatar billede resten Nybegynder
22. marts 2007 - 20:02 #5
Heller ikke den til ATI Mobility Readon 9000 som du søgte ?
Avatar billede jacob_mortensen Nybegynder
22. marts 2007 - 20:19 #6
Måske, fandt den alligevel derinde ;) Havde ikke lige kigget godt nok... Så er ved at hente den og installere
Avatar billede jacob_mortensen Nybegynder
22. marts 2007 - 20:35 #7
Fandt dem derinde, men de virker ikke
Avatar billede resten Nybegynder
22. marts 2007 - 22:05 #8
Hvad siger den da ? At de ikke er signeret af Mircrosoft og du skal afbryde?
Avatar billede killer_bee Nybegynder
23. marts 2007 - 11:06 #9
Underer mig over om din så gamle bærbar kan overhovedet kore vista Ultimate - Jeg har den på min stationær og en clean bootup tager den 1 GB ram - har godt nok 3GB i alt .. men aligevel...
Avatar billede jacob_mortensen Nybegynder
28. marts 2007 - 15:55 #10
Den tager også noget tid om at starte på. Der er 768mb ram i den, så den tager næsten også det hele
Avatar billede jacob_mortensen Nybegynder
28. marts 2007 - 17:40 #11
Den sider at den ikke kan installere dem, og at jeg skal prøve at installere en standart VGA driver og det har jeg gjort, men den kommer stadig med en fejl
Avatar billede killer_bee Nybegynder
03. oktober 2007 - 17:36 #12