Avatar billede hollow Nybegynder
21. marts 2007 - 17:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Skabelon problemer

Hey alle.

Jeg har downloaded en faktura skabelon fra office online, det jeg downloader er en .cab fil, som jeg så pakker ud på mit skrivebord. Den indeholder 2 filer en "10072679.dotx" fil og en "content" fil. Men hvordan får jeg så skabelonen instaleret?? man kan ikke baer lægge den ind i mappen "Templates" det sker der ikke noget ved!

Er der en der ude som ved hvad jeg skal gøre med den .dotx fil?
Avatar billede hepygula Nybegynder
21. marts 2007 - 19:09 #1
Efter hvad jeg kan se, skal der et konverteringsprogram til for at kunne åbne filen. Men det hele står her :

Hvis du vil læse hele siden hvor jeg har fundet det her, er linket

http://office.microsoft.com/da-dk/help/HA100069351030.aspx

Åbne Office 2007-version-filer i tidligere versioner af Office  Du kan åbne og redigere en Office 2007-version-fil i en tidligere version af Word, Excel eller PowerPoint ved at hente de nødvendige filkonverteringsprogrammer. På computeren med den tidligere version af Office, skal du gå til Download Center og hente Microsoft Office-kompatibilitetsprogram til 2007 Office Word, Excel og PowerPoint.

Vigtigt!  Konverteringsprogrammet virker først, når din version af Microsoft Office er opdateret med en af de service packs, der vises her. Installer først den relevante service pack til din version af Office, og hent derefter konverteringsprogrammet.

Microsoft Office 2000 Service Pack 3
Microsoft Office XP Service Pack 3
Microsoft Office 2003 Service Pack 1

Yderligere oplysninger om åbning af Office 2007-version-dokumenter, -projektmapper og -præsentationer i tidligere versioner af Word, Excel og PowerPoint finder du under hyperlinkene i afsnittet Se også.

Hilsen hepygula
21. marts 2007 - 20:09 #2
Prøv at se om ikke skabelonen kan downloades i en version, der passer til din Word version.
Avatar billede hollow Nybegynder
22. marts 2007 - 11:33 #3
hey Hepygula..

jeg fik det til at virke ved nogenlunde at gøre som du sagde.. jeg siger mange gange tak for hjælpen..

smid lige et svar.. så jeg kan komme af med de 100 :D
Avatar billede hepygula Nybegynder
27. april 2007 - 22:06 #4
undskyld vente tiden. Men her er et svar.