Avatar billede jacobstr Nybegynder
21. marts 2007 - 13:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Knapperne Skift og fjern mangler i Tilføj fjern programmer

Inde i Tilføj fjern programmer mangler knapperne Skift og Fjern på de fleste programmer, så jeg har umiddelbart ikke mulighed for at afinstallere programmer.

Er der nogen der kan hjælpe med dette?

Kører Win XP pro SP2, og har administrator rettighedder over maskinen....

mvh
Jacob
Avatar billede gratis Nybegynder
21. marts 2007 - 15:08 #1
Har du haft genstartet maskinen efter det er sket ? ellers prøv det først.

Du ka bruge systemgendannelse og vælge et punkt fra før problemet opstod.Du finder systemgendannelse her | Start | Alle Programmer | Tilbehør | Systemværktøj | Systemgendannelse | din pc blir genstartet og gendannet til det valgte tidspunkt.Du kan fortryde gendannelsen skulle det være.
Avatar billede jacobstr Nybegynder
21. marts 2007 - 15:16 #2
Det er længe siden det er sket. Så maskinen har været genstartet mange gange. Så en system gendandelse er ikke rigtig mulig, da der er sket meget på maskinen siden hen.
mvh
Jacob
Avatar billede nva Praktikant
21. marts 2007 - 15:23 #3
Du kan prøve en sfc /scannow fra 'kør' - hav din xp-cd klar og din key.
Avatar billede haverslev Novice
21. marts 2007 - 17:19 #4
Du kan prøve nr. 337 (højre side)"Restore Change or Remove Programs"
http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm

Ellers:
http://www.winxptutor.com/arpbuttons.htm
Avatar billede jacobstr Nybegynder
16. maj 2008 - 10:08 #5
Lukkes
Avatar billede haverslev Novice
16. maj 2008 - 10:29 #6
Når du lukker og tager points tilbage, så skal du skrive løsningen herind:
http://expfaq.dk/luk_spm#luk_spm