Avatar billede falcon59 Nybegynder
20. marts 2007 - 19:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Windows laver IE-lyd og skifter væk fra mine programmer?

Jeg har lige formateret min PC og har nu gen opretter systemet, så det køre igen.

Men jeg har lagt mærke til at Windows laver lyden, som når et hyperlink vælges i IE (lille klik-lyd). Den gør det uden nogen umiddelbar grund eller effekt.

Jeg har dog oplevet at skulle vælge mit igangværende program i menulinien igen efter lyden, da det ikke længere var det aktive.

Jeg har prøvet at sidde med TASK MANAGEREN åben for at se hvilken process, der tager ressourcer i forbindelse med lyden, men har ikke oplevet lyden mens jeg har holdt øje.

Det er lidt irreterende, da den afbrød og minimerede et af mine lidt mere aktionprægede programmer (SPIL) i går, så jeg håber nogen kan hjælpe.

Hilsen
Falcon59
Avatar billede samohtrelhe Praktikant
20. marts 2007 - 23:12 #1
Tjah....hvis du ikke har en router imellem din PC og internettet og netværket var tilsluttet inden du fik firewall/antivir på, så vil jeg tro du er inficeret med noget der kører et skjult browserjob.
Prøv at køre Hijackthis og lægge en log fra programmet. Prøv ikke selv at fjerne noget, med mindre du er HELT sikker, men lad dr1 eller en af de andre proffer kigge det igennem...
Avatar billede falcon59 Nybegynder
20. marts 2007 - 23:56 #2
OK - tak for det.

Jeg har nu prøvet forskellige anti-spyware programmer og de finder noget, men fjerner det ikke.

Hilsen
Falcon59
Avatar billede falcon59 Nybegynder
26. marts 2007 - 15:58 #3
Hmm - endnu en fomatering hjalp.
Og denne gang blev Antivirus/spamfiltre/anti-andre-ting lagt ind før PC fik lov til at komme i nærheden af Internettet.

Hilsen
Falcon59

Tråd lukket