Avatar billede jonvic Nybegynder
20. marts 2007 - 01:43 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Accespoint som modtager

Kan et accespoint fungere som modtager, så det kan finde et andet accespoint?
Avatar billede gurly Praktikant
20. marts 2007 - 02:18 #1
uden at have forstand på det, så vil jeg sige at jeg har haft niget trådløst internet, som altså blev sendt fra en mast "accespoint"  og der var vores "modtager" faktisk en accespoint
Avatar billede gurly Praktikant
20. marts 2007 - 02:27 #2
firmaet "danske internet" benytter dette, de sætter en mast op med accespoint, og "klienterne" har så en udendørs antenne som er sat til en accespoint som de bruger som modtager, og hvor de så kan tilslutte pc eller router.
(firmaet kan dog ikke anbefales)
Avatar billede ierikk Nybegynder
20. marts 2007 - 06:09 #3
jeg har et accespoint, det kan kun modtage pr kabel, og det videresender så trådløs
en Reapeter kan det du spørget om bl. a. Linksys
Avatar billede jonvic Nybegynder
20. marts 2007 - 18:18 #4
Takker. Smid et svar begge to, så deler i.
Avatar billede ierikk Nybegynder
20. marts 2007 - 19:23 #5
ok
Avatar billede gurly Praktikant
20. marts 2007 - 22:55 #6
c",)