Avatar billede modec Nybegynder
29. maj 2001 - 14:52 Der er 3 kommentarer

ASUS v7700 video-in grabbing problemer

Jeg har problemer med at grabbe fra video in på min AMD Athlon 900 Mhz. Programmerne jeg bruger er
ASUS Live!
VirtualDub
ASUS VCR
Alle ovennævnte giver problemer med timingen. De er hurtige nok (hvilet ikke altid var tilfælde på min PIII 850) Men selvom jeg sætter en framerate på 25 el. 30 - så ryger den op på 40-45, også i den .avi jeg outputter. Det hjæper ikke bare at nedsætte frameraten i dest. filen, da lyden ikke følger med op...

Jeg har både prøvet med ASUS\' interne grabber og med VirtualDub\'s eksterne...

Dest. formatet er ASUS ASV1 og ASV2 ... som iøvrigt er et ok format...

Det kan naturligvis fixes i outputfilen - men jeg vil hellere have løst problemet...

Dette sp. appelerer nok mest til personer med ovenstående hardware.
Avatar billede cgleerup Nybegynder
10. januar 2002 - 16:48 #1
Prøv med disse indstillinger:

Pal ikke NTSC
25 frames pr. sek.
720*576 i opløsning
Og capture så som alm. AVI
Avatar billede cgleerup Nybegynder
07. februar 2002 - 13:05 #2
haloooo
Avatar billede cgleerup Nybegynder
04. april 2002 - 14:19 #3
spørg endelig videre, eller overvej om du vil lukke spørgsmålet !