Avatar billede sunefr Nybegynder
19. marts 2007 - 19:02 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Partitionere harddisk

Hej
Findes der nogle gratis programmer på nettet hvor man kan splitte sin harddisk op i flere harddiske gratis?

Mvh
Sune
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2007 - 19:11 #1
Du mener sikkert flere partitioner, det kan du normalt gøre med dit operativsystem og hvis du har data på partitionen kan du f.eks. bruge Gparted http://www.helgec.dk/insert.html#GPARTED:
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
19. marts 2007 - 19:15 #2
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
19. marts 2007 - 19:18 #3
Sorry, linket virker ikke mere, men der ligger nogle andre full version programmer til dl. :)
Avatar billede thov Forsker
20. marts 2007 - 16:58 #4
Giv-væk udgaven af Paragon Partition Manager har holdt flyttedag - den er stadig tilgængelig her: http://www.vnunet.com/vnunet/downloads/2167398/paragon-partition-manager-2005
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
20. marts 2007 - 17:44 #5
Næ den er også nede, ellers havde jeg sendt den istedet. :)
Avatar billede thov Forsker
20. marts 2007 - 22:12 #6
Pokkers osse.. Siden er der, men man kan ikke downloade :-(
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
22. marts 2007 - 11:37 #7
Mit link virker nu.:)
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
24. marts 2007 - 22:12 #8
Noget nyt??
Avatar billede sunefr Nybegynder
13. april 2007 - 00:38 #9
Hej, jeg fik det til at virke - undksyld jeg ikke har fået meldt tilbage. Tak for hjælpen alle tre - hvis I vil dele pointene må I gerne lige poste svar thov og helgec

Mvh
Sune