Avatar billede football-4real Nybegynder
18. marts 2007 - 13:04 Der er 5 kommentarer

Der er noget HELT galt

Hej.´Igår flyttede jeg min computer fra et værelse til et andet. Da jeg startede kom der intet på skærmen. Så fik jeg til sidst noget på skærmen men kan ikk komme ind i windows . . Så ville jeg formatere men hver side den viser når man skal installere atså licens aftalen og om man vil formatere osv. de kommer først efter 5 minnuter, Det er sådan at der kommer lidt på siden afgangen. kan heller ikk starte op i fejlsikret.
100 point på spil
Avatar billede venturer Nybegynder
18. marts 2007 - 13:38 #1
Var du hårhændet da du flyttede den?

Jeg ville lige åbne og sikrete mig at alle indstikskort, stik og specielt CPU køleren stadig sidder som det skal.
Avatar billede football-4real Nybegynder
18. marts 2007 - 13:44 #2
Den fik et bette slag på siden . Processor køleren køre og det er et onboard graffikkort
Avatar billede venturer Nybegynder
19. marts 2007 - 10:03 #3
Det er fint at køleren kører, men sidder den skal? Det kan være en gode ide at afmontere den og så sætte den på igen. Se som sagt også efter om alt andet sidder ordenligt. Tryk lige en ekstra gang på ram modulerne for at sikre at de sidder helt i bund i deres sokler.
Avatar billede football-4real Nybegynder
20. marts 2007 - 21:21 #4
Alt sidder som det skal . hAR DOBBELT tjekket nu. Hver gang jeg prøver at starte op så genstarter den :(
Avatar billede venturer Nybegynder
26. marts 2007 - 11:41 #5
Beklager ventetiden. Har du fundet ud af noget?
Jeg ville selv prøve de forskellige dele i andre maskiner. Evt. prøve andet ram (anden CPU) i din egen maskine for at finde frem til hvilken del der forvolder problemer.