Avatar billede Angelo Praktikant
18. marts 2007 - 00:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Installation af Hauppauge HVR 1100MCE på vista 64 bit

Er der nogen der har prøvet at installere TV-kort på Vista...Der ligger drivere på Hauppauge side, men jeg kan ikke få det installeret, da den skriver: "programmet holdt op med at fungere"
Avatar billede swat Nybegynder
25. marts 2007 - 21:25 #1
Jeg har lige ins. hauppauge HVR 1300 på vista...jeg har hentede drivers på den svenske hjemmeside.
Derefter fulgt brugervejledning minus når de skriver man skal genstarte...der er jeg bare gået vidre med næste punkt.

http://hauppauge.nu/pages/support/swe_vista_support.html

vejledning på uk.

http://www.hauppauge.co.uk/pages/support/support_new_mce.html

OG da jeg var færdig...var jeg total skuffede

Med media center ligner tv signalet lort, men skifter du om til wintv (orginalt software) har man et dejlig roligt billede.

Ved ikke om du kan bruge noget af det  ?
Avatar billede Angelo Praktikant
28. april 2007 - 02:02 #2
Det er desværre ikke lykkes at få det installeret, jeg har brugt mit tv-kort til en media Center edition 2005, og der virker det fint.
Jeg bryder mig ikke særlig meget om Vista, der er alt for mange problemer. desværre

Ellers tak for hjælpen