Avatar billede hyanen Nybegynder
17. marts 2007 - 00:16 Der er 4 kommentarer

Deling af internet

Hej :)

mig og ven er hjemme hos. han har så sin bærbar med, og den vil vi gerne have på nettet, jeg har sat 2 netværkskort i den stationære og installeret dem begge. sætter så et lan kabel fra den stationære til bærbaren. Kører guiden opsætning af hjemmenetværk og sætter den stationære til at være den som har internet og skal dele med den anden, og sætter bærbaren til at skulle oprette forbindelse til den stationære også ved guiden af hjemmenetværk..

men den bliver ved med at sige på begge computere at et netværkskabel ikke er tilsluttet

hvordan pokker for jeg det møg til virke?
17. marts 2007 - 07:43 #1
tror du skal købe en switch eller en hub...som du kobler til dit modem/router...

så sætter du bare begge computere til og køre guiden, så er du på
Avatar billede hyanen Nybegynder
17. marts 2007 - 09:38 #2
Det er bare for en enkelt weekend så gider ikke gå ud og købe en switch eller en hub
17. marts 2007 - 11:19 #3
han kan ik bruge dit ene netkort....du skal ha en switsh eller hub på...
Avatar billede ksoren Nybegynder
17. marts 2007 - 14:37 #4
10/100 Mbit netkort skal forbindes med et krydset kabel