Avatar billede mpk Nybegynder
16. marts 2007 - 10:29 Der er 1 kommentar og
1 løsning

nemt GUI program søges

Hej

Jeg vil gerne høre om jeres erfaringer med forskellige GUI programmer og hvad der kan anbefales.

Det jeg søger er et program, hvor jeg relativt hurtigt kan strikke en menu sammen, fx. til at efterligne en Mobiltelefon, eller en MP3 afspiller, noget med at kunne browse rundt i nogle lister, og have en menu struktur. Det skal bare kunne afvikles på en PC.

Jeg er selv programmør, og arbejder med udvikling af drivere til nye mere eller mindre mærkelige input enheder. Men da jeg ikke er nogen haj til at lave flot grafik, og da det oftest tager lang tid at få lavet noget flot grafik, mangler jeg et værktøj, hvor jeg hurtigt kan få koblet noget sejt grafik på, for at teste input enhederne. Grafik delen skal altså kunne modtage key-strokes eller API kald, så brugerne kan se at grafikken ændres når de betjener input enhederne.

De 2 værktøjer jeg indtilvidere har i kikkerten er:
Inflexion Platform UI fra Mentor Graphics - http://www.mentor.com/products/embedded_software/application_platform/inflexion/index.cfm

og Macromedia Director MX fra Adobe - http://www.adobe.com/products/director/

Findes der andre jeg bør kigge på, og hvad er jeres erfaringer ?

/vh
MPK
Avatar billede falster Ekspert
16. marts 2007 - 11:39 #1
Jeg synes, at AutoIt er fantastisk (sjovt). Bruger mest "kode-/scriptdelen". Men det kan altså også:

AutoIt v3 will also allow you to create some complex Graphical User Interfaces (GUIs) - just like those below!

http://www.autoitscript.com/autoit3/
Avatar billede mpk Nybegynder
12. juni 2008 - 19:38 #2
Dette spg. er gammel