Avatar billede dj_uncas Nybegynder
15. marts 2007 - 15:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

c# pdf api

Hejsa

Er der nogen der kender et fornuftigt api til at behandle PDF dokumenter med fra .NET? Jeg har leget med iTextSharp, men den understøtter min webhotel-udbyder ikke :-(

Api'et må meget gerne være gratis/open source el. da mit projekt ikke har et særlig stort budget.
Avatar billede arne_v Ekspert
15. marts 2007 - 16:00 #1
Hvad mener du med at dit web hotel ikke understoetter iTextSharp ? Er det ikke
en aegte .NET assembly som du kan deploye med din web app uden at spoerge
web hotellet ?
Avatar billede dj_uncas Nybegynder
15. marts 2007 - 16:24 #2
jo, i princippet, men de refererer til vjscor.dll som skal ligge i GAC'en, og det gør den ikke...
Avatar billede arne_v Ekspert
16. marts 2007 - 01:10 #3
ouch

det var sgu da også en måde at portere fra Java til .NET på - bruge J#
Avatar billede dj_uncas Nybegynder
16. marts 2007 - 01:26 #4
Okay, det er mig der har stenet.. Jeg ved ikke hel hvad der er sket - jeg brugte et bibliotek der hed iText.NET herfra: http://www.ujihara.jp/iTextdotNET/en/

Det er åbenbart ikke det rigtige. Det er også meget java-agtigt, med getThis og getThat metoder ;-)

Det "rigtige" iText er det her: http://itextsharp.sourceforge.net/

Det er et ægte C# lib, som man kan bruge til noget, uden J# redistributable.package... Så jeg er en glad mand nu :-)

.. og jeg lukker