Avatar billede triumph10 Nybegynder
14. marts 2007 - 15:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Microsoft access installation

Jeg sidder med et program kaldet flexor som kan holde styr på kunde og kollega aktivitet. Jeg kom til ved en fejltagelse at fjerne 2 access programmer, for af en eller andet årsag har jeg haft 4 installationer på computeren.

Men dem jeg kom til at slette / fjerne fuldstændig.
havde noget at gøre med det her flexor.
Således at jeg nu ikke kan komme ind og åbne flexor.

Beskeden lyder:
Microsoft access can't start because there is no license for it on this machine.

Og så vidt jeg ved skulle alt være 100% legalt her.
Avatar billede passiflora Juniormester
14. marts 2007 - 15:49 #1
... den ene af dem som du har afinstalleret var måske den version som maskinen havde registreret som værende den der skulle bruges til at åbne mdb filer med ...

Prøv at dobbelt klikke på en alm mdb fil ...

Hvis ikke det så virker, så prøv at tilknytte program til filen ...
Avatar billede triumph10 Nybegynder
20. marts 2007 - 09:39 #2
fandt problemet