Avatar billede denje11 Nybegynder
13. marts 2007 - 10:38 Der er 10 kommentarer

valg a bærbar til max 14000

Hej eksperter
Jeg købte en znote 6615wd men efter mængder af problemer med den har jeg fået pengene tilbage.. nu står jeg så med det evige problem hvilken bærbar skal jeg så vælge som kan hamle på med znote 6615wd???

Jeg har selv kigget lidt på
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=261966
nogen der har nogen erfaring med denne model?
ved godt jeg kan få en 6615wd til mindre penge og lige så god men det er bare ikke fedt at vende tilbage til noget man har haft så mange problemer med...

Håber i kan hjælpe
Avatar billede huset Praktikant
13. marts 2007 - 10:58 #1
Din beslutning om at anskaffe dig en laptop er nået. Problematikken ved at erhverve sig en laptop, kan dog være en jungle for mange, og selv folk med en viden og IT kan have svært ved at finde rundt i diverse begreber. Med valg af brand, features, størrelse, mærke, tilslutningsmuligheder mm, er beslutningen ofte svær at tage.
En laptop er ikke bare et stykke hardware placeret i dit hjem eller på din arbejdsplads. En laptop har efterhånden fået tendens til at være en del af ens dagligdag på samme måde som en mobiltelefon er blevet til. For mange er en laptop blevet en synonym med ens personlige fremtræden, og for mange en forlængelse af ens personlighed. På trods af en laptop er henvendt til det mobile marked, så er hovedparten ofte placeret fast i hjemme eller på arbejdspladsen, eller en koMBination af transporten til og fra skole/hjem og funktionen at være en desktop erstatning nok for langt de fleste målet med denne.
I de gode gamle dage, hvor alle havde en desktop maskine, og udvalget var småt, var problemet ikke særligt svært. Men i dag hvor vi konstant ser nye teknologier skyde frem, er køber markedet efterhånden blevet alt for uoverskueligt.

Vi har fået maskinen ind til test på laptopworld, og det samme med dens "bror" G2

Lækre sager, og vi tror den vil overraske os positivt!
Der er nu mange alternativer:

G1 er super fed!
http://www.laptop4u.dk/varer.php?serie=AsusG1&ref=mood

Der står 4-14 dage, men mener de har den på lager efter 2 dage.
Eneste konkrete forskel er grafikkortet, og få andre ting.

http://www.laptop4u.dk/varer.php?serie=Fujitsu-SiemensXI1554&ref=mood
Denne er efterløseren til 1548 og en top lækker maskine!

http://www.laptop4u.dk/varer.php?serie=HPNX9420&ref=mood
17" men ikke så tung som mange 17" modeller.

http://www.laptop4u.dk/vega-baerbare.html&ref=mood
X72 yder som en hest, og har et super godt billede på skærmen! Eneste lille lempe er tastaturet.

Vi har på laptopworld anmeldt HPén og X72 samt mange andre lækre maskiner.
Avatar billede huset Praktikant
13. marts 2007 - 11:03 #2
Husk venligst dine gamle spørgsmål som du måske ikke længere bruger http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=denje11&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
Avatar billede denje11 Nybegynder
13. marts 2007 - 17:01 #3
vil det sige at der kommer en anmeldelse af ASUS G1 AK005C inden alt for længe?? Det er da helt klart værd at vente på....

de gamle tråde skulle være lukket
Avatar billede huset Praktikant
13. marts 2007 - 17:06 #4
Jep den er under test nu
Avatar billede haverslev Novice
13. marts 2007 - 17:29 #5
denje11 > 2 spg. hvor du tager points tilbage - uden forklaring
http://www.eksperten.dk/spm/742713
http://www.eksperten.dk/spm/745963
Avatar billede huset Praktikant
13. marts 2007 - 18:00 #6
suk!
Avatar billede denje11 Nybegynder
13. marts 2007 - 19:25 #7
Nu er jeg ikke den store bruger a dette forum så vidste ikke hvad jeg ellers skulle gøre. Der var nogle svar på spørgsmålene som jeg kunne give mine point til og er ikke ligefrem selv den store pointsamler ;0).

Men undskyld min uerfarenhed på dette forum kender ikke til andre måder at lukke et spørgsmål på...
Avatar billede haverslev Novice
13. marts 2007 - 19:39 #8
Uanset om man er yder eller nyder på Eksperten, så er det i alles interesse at der er opgivet et brugbart "svar" i de oprettede spørgsmål, herved opnåes flere ting -
bl.a at der er en "løsning" på problemet og det kan andre med samme problem så søge på og have glæde af.
Det andet er, at spørgsmålene bliver lukket korrekt og de ikke står åben til evig tid, samt at der "afregnes" med points til de rette hjælpere, som tak for hjælpen/tiden de frivilligt har brugt på spørgsmaålet :o)
Følgende kunne være en hjælp til alle brugere på E: http://expfaq.dk/?
Avatar billede huset Praktikant
31. marts 2007 - 09:20 #9
Tid til afslutning?
Avatar billede huset Praktikant
31. marts 2007 - 10:34 #10
ahh nej - denne bruger tager jo ofte point selv :(