Avatar billede qrnen Nybegynder
12. marts 2007 - 19:04 Der er 4 kommentarer

Skrigende farver med TV-out

Billedet på min TV-skærm viser MEGET skrigende farver.. Hvordan fixer jeg dette? Kan det være stikkene den er gal med? Har sådan en "omformer" så kablet passer ind i mit tv(I samme indgang som man sætter en dvd-afspiller ind i :))
Avatar billede c-holst Novice
12. marts 2007 - 20:10 #1
er sådan en form af neongrønt slør over billedet, eller noget med neongrønne farver...
Avatar billede qrnen Nybegynder
12. marts 2007 - 21:55 #2
Farverne bilver meget skarpe.. Og billedet er rimelig mørkt.. Det er mest den røde farve der bliver fremhævet meget skarpere..
Avatar billede c-holst Novice
03. april 2007 - 09:31 #3
beklager min sene respons:-)

er problemet løst
Avatar billede c-holst Novice
22. november 2007 - 21:54 #4
Da det er længe siden der har været respons i denne tråd, ville det være rart at høre fra spørgeren.

Er problemet ikke løst vil jeg anbefale dig at lukke her og oprette en ny tråd om emnet.