Avatar billede rexisgod Nybegynder
11. marts 2007 - 23:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Volume Controlling

Hi XpertZ.

Er der nogen herinde der kender et program til Windows XP der giver den samme funktionalitet angående Volume Controlling som der findes i Windows Vista.
Det vil sige: Mulighed for at kontrollere individuelle programmers lydstyrke eller helt Mute dem.

Har set mig rundt på nettet men har ikke fundet et.

Ser frem til at høre fra jer.
Avatar billede m2000 Nybegynder
13. marts 2007 - 19:58 #1
Køb Vista din neger!
Avatar billede rexisgod Nybegynder
07. maj 2007 - 14:21 #2
m2000:

Hvad skal jeg bruge det svar til. Rimelig dårlig smag efter min mening.
Du kan jo bare lade være med at svare. Spild af både min og din tid.

Andre med nogen forslag?
Avatar billede rexisgod Nybegynder
12. januar 2011 - 14:44 #3
Ingen brugbar løsning. Lukker.