Avatar billede black-vise Nybegynder
11. marts 2007 - 14:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp med at lave et head

Hejsa, er igang med at lave nyt design til min hjemmeside, men mangler et godt header. Headeret skal passe til følgende side www.bunny-ranch.dk/test/ og skal være 760*170 pixel.

I banneret skal der stå: Bunny Ranch
og baggrunden må gerne være noget med en kanin eller to. Bare så det ser fedt ud og passer til resten af siden.

Håber der er en der kan hjælpe
Avatar billede akg Nybegynder
11. marts 2007 - 14:34 #1
Hej black-vise jeg vil gerne lave en header til dig, jeg kigger lige på det... kontakt mig så kan vi snakke mere om det.

-Anders
web@akgp.dk
http://design.akgp.dk
Avatar billede black-vise Nybegynder
11. marts 2007 - 14:44 #2
sendt mail
Avatar billede black-vise Nybegynder
12. marts 2007 - 21:58 #3
Andre der vil kaste sig ud i et forsøg?
Avatar billede black-vise Nybegynder
17. juni 2007 - 23:30 #4
luk