Avatar billede nielslt Nybegynder
11. marts 2007 - 12:04 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hjælp, med at vælge ?

Heej :) .

Jeg kunne godt tænkre mig Windows Vista. Jeg bruger rigtig meget tid ved computeren. Og det er til en bærbar. Synes i det kræver for meget af computeren eller hvad vil i anbefale ?
Avatar billede kalp Novice
11. marts 2007 - 12:08 #1
hokus pokus

aner det ikke! vi ved intet om din bærbar!

jeg har det på min og det kører fint, men det er et spørgsmål om "hardware" !
Avatar billede sascha Nybegynder
11. marts 2007 - 12:22 #2
Er din bærbar i topform, synes jeg du skal skifte men Vista kræver rigtig mange kræfter
Avatar billede nielslt Nybegynder
11. marts 2007 - 17:54 #3
Min er bæbar har gb ram, Core 2 duo T7400 2,0, geforce go 7600 512mb.
Avatar billede nielslt Nybegynder
11. marts 2007 - 19:43 #4
2 gb ram*
Avatar billede kalp Novice
11. marts 2007 - 19:50 #5
Den kan SAGTENS køre vista!!!
Avatar billede leif Seniormester
11. marts 2007 - 19:53 #6
Bare husk at Vista ikke nødvendigvis er lykken
Avatar billede kalp Novice
11. marts 2007 - 19:58 #7
nielslt >> Hvis din pc er HP og med de spec's der så kan du helt klart skifte til Vista!

meeen! så skal du også køre 32bit versionen.
Avatar billede kleve Nybegynder
13. marts 2007 - 21:15 #8
Har Vista, men er træt af det.
I standard opstilling , ok.
Men når man begynder at installere sine favoritprogrammer og diverse hardware bliver man SÅÅÅ træt af det og savner sin gamle XP.
Vent , med at installere til fabrikanterne har drivere klar, og programmerne er opdaterede.
Med mindre du ikke har andet at lave end at agere beta tester.

-vista waste
Avatar billede leif Seniormester
13. marts 2007 - 23:21 #9
kleve -> Der er mange meninger om Vista ! Jeg kender folk som er vilde med Vista !
Avatar billede robotten Praktikant
20. marts 2007 - 08:45 #10
Niels>> Er du sød at vende tilbage i dine spm.?

Er du i tvivl om noget?
http://www.ebruger.dk/faq/#behandling_af_svar
Avatar billede robotten Praktikant
29. marts 2007 - 08:57 #11
Hep!