Avatar billede ppb Nybegynder
10. marts 2007 - 18:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Min første hjemmeside.

Jeg hat i gennem længere tid "bikset" med min første hjemmeside, og er ved at være tilfreds med den nu. Men kan alligevel godt tænke mig, at høre andres mening.
Indholdet er nok ikke interesant for andre end min familie og venner, men jeg ønsker en vurdering af design og navigationen rundt på siden. Og hvad I ellers falder over...

www.bramsen.eu
Avatar billede hejmanden Nybegynder
10. marts 2007 - 21:48 #1
hej :)
personligt synes jeg ikke om skygger bag billederne, og der i menuen
Men ellers synes jeg det er godt klaret som den første hjemmeside du har lavet.
Så der er lidt med banneret, man kan stadig se kanten på billedet, der i forløbet.
Avatar billede ppb Nybegynder
11. marts 2007 - 19:41 #2
- hejmanden
Tak for din reaktion.
Det med skyggerne bag billederne og teksten i menuen, er jo en smagssag.
Billedet i banneret, hvor man kan se kanten af billedet, har jeg set, men har ikke lige fået lavet det om.
Avatar billede trophymanager Nybegynder
12. marts 2007 - 16:26 #3
hep

det er rimlig godt gået (også selvom det ikke er dig i supermand-dragten ;))

Flot første hjemmeside. Og ja som hejmanden siger, væk med skyggerne bag billedet.

- Søren
Avatar billede ppb Nybegynder
12. marts 2007 - 16:33 #4
Ok. I er ikke de første som siger skyggerne skal væk, så nu er de røget.
Men jeg synes bare det ser så fladt ud. Som om der mangler noget.
Avatar billede ppb Nybegynder
10. april 2007 - 21:11 #5
Så kommer der vist ikke flere kommentarer, så smider I begge ikke et svar, for kritiken.
Avatar billede hejmanden Nybegynder
11. april 2007 - 08:23 #6
:)