Avatar billede duwap Nybegynder
09. marts 2007 - 18:29 Der er 8 kommentarer

Fedde Le Grand remake

Hørte et remake af Fedde Le Grand's Put Your Hands Up For Detroit her i radioen i morgen, men missede navnet på den. Nogen som kan hjælpe?
09. marts 2007 - 18:33 #1
... i radioen... der er jo en del stationer at vælge imellem  >;-))
- Sååå...
Avatar billede duwap Nybegynder
09. marts 2007 - 18:56 #2
Ja sikkert, men det ændre jo ikke på at det en ny version af Fedde Le Grand's sang med en kvindelig sanger.
09. marts 2007 - 19:13 #3
... en del radiostationer har også en Websiden hvor man mere eller mindre On-Line kan se hvad der spilles/har været spillet - eks.:

http://www.dr.dk/playlister/playlist.asp?cid=5&cidName=P3
Avatar billede pureshit Nybegynder
09. marts 2007 - 21:10 #4
Det er ikke bare Runes remix hvor han istedet for Detroit siger Copenhagen?
Avatar billede duwap Nybegynder
09. marts 2007 - 21:17 #5
Nej. Kvindelig sanger, og tror også det er en helt ny tekst.
Avatar billede pureshit Nybegynder
17. marts 2007 - 15:30 #6
Er du sikker på det var Fedde Le Grand? For ellers tror jeg meget nemt det kunne være "Bodyrox - Yeah yeah feat. Luciana" Den minder nemlig lidt om den syntes jeg, og så er originalen ligesom Fedde Le Grands sang uden sang
Avatar billede pureshit Nybegynder
17. marts 2007 - 15:33 #7
Du kan se og høre den her på YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=TWNQx_m7DGM
Avatar billede pureshit Nybegynder
04. september 2007 - 21:27 #8
duwap, fandt du nogensinde ud af det?