Avatar billede l_domino_l Nybegynder
09. marts 2007 - 09:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Media Edition med IE 7.0?

Min svigerfar har købt sådan en Acer Bærbar i Bilka, den har Windows XP Media Edition installeret, den kan vi sgu ikke få IE 7 på. Den siger at den kræver Windows XP....

Hvad skal vi gøre?
Avatar billede Jensen DK Novice
09. marts 2007 - 14:10 #1
Muligvis virker kun den engelske udgave på jeres PC.
Avatar billede thov Forsker
09. marts 2007 - 19:32 #2
Media Edition er ganske rigtigt baseret på den engelske XP, derfor duer IE7-DK ikke.
Avatar billede rexisgod Nybegynder
09. marts 2007 - 19:47 #3
Du er nødt til at installere Internet Explorer 7 på engelsk. Da Windows Mediacenter 2005 systemfilerne er på engelsk. Grunden til at systemet ser ud til at være på dansk er fordi der er blevet lagt en sprogpakke ovenpå.

Så installer IE7 på engelsk og vent til der kommer en sprogpakke til den på dansk. Skulle snart være ude.
Avatar billede l_domino_l Nybegynder
11. marts 2007 - 10:38 #4
ok.... takker