Avatar billede carstenm Nybegynder
07. marts 2007 - 14:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hukommelseskort i en nokia n73

hvordan dælen putter man et hukommelseskort i en nokia n73? jeg har ledt og ledt og ledt men kan ik finde nogle steder den skal passe i.. har mini SD hukommelseskort med adapter hvis det er en alm. SD der skal bruges.
Avatar billede komsam Juniormester
07. marts 2007 - 19:57 #1
Har en N70 hvortil bruges Multimediakort på f.eks. 64 mb ram. isættes fra højre side, hvor man åbner den brede klap isætter kortet med "den afhakkede" kant indad og  nedad. Skubber kortet fremad til det går i hak. Virker det ikke prøv deres hjemmeside, hvor du også kan finde support tlf. nr. 35444222, som skulle svare mll. 9 - 18
http://www.nokia.dk/phones/clubnokia/careline.php
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. marts 2007 - 20:44 #2
Den bruger MiniSD kort.

http://nds1.nokia.com/tutorials/support/global/phones/n73/english/index.html

Klik på Select a demo - klik på "Inserting/removing the memorycard"
Avatar billede carstenm Nybegynder
07. marts 2007 - 21:08 #3
hmm fandt ud af det efter jeg var smuttet hehe.. der sidder en klap i bunden af telfonen man kan "åbne" :-s men takker