Avatar billede topsite Nybegynder
07. marts 2007 - 14:09 Der er 10 kommentarer

Eksperter søges!

Jeg arbejder på at starte et nyt koncept på nettet!

Jeg har brug for en række eksperter med erfaring inden for IT.

Det kan enten være noget så simpelt som erfaringer med et eller flere stykker software på din PC/Mac eller noget mere komplekst som programmering, linux/*nix/bsd, windows server, exchange server mv.

Jeg har brug for nogle artikler om emnet IT, i bliver betalt alt efter jeres indsats.

Det forudsættes:
- At i er seriøse, jeg vil ikke få det her til at lyde som en guld-maskine, men der er helt klar nogle penge i det.

- Ved noget om et eller flere emner inden for IT!

- Ikke nødvendigvis "dansk lærer" man har erfaring i at skrive forståeligt dansk.

Lad mig høre fra jer, så kontakter jeg jer!
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2007 - 14:58 #1
Jeg vil gerne høre mere om konceptet og hvad du havde i tankerne generelt omkring dette.

Det jeg har mest erfaring med er design (photoshop, illustrator), html (generelt, email, hjemmesider, dreamweaver), asp, database (mssql, mysql, access)

Hvis du vil skrive til mig med mere info, hvis du mener at kunne bruge noget indenfor ovenstående områder så gør du bare det.

Email: osj (@) device.dk
Avatar billede abruscato Nybegynder
07. marts 2007 - 21:02 #2
Du kan evt. finde en eller flere freelancere til at skrive artikler for dig på www.getafreelancer.com - Dog vil du nok få flest henvendelser i forb. med artikler skrevet på engelsk, hvorefter du så skal oversætte dem til dansk (siden jeg går ud fra, at dit projekt skal være på dansk).
Avatar billede topsite Nybegynder
09. marts 2007 - 23:17 #3
Hej igen og tak for jeres svar.

Jeg har fået lagt en lille side op så man kan se min idé.

Som skribent på http://talk5.dk får du:

1. Fuld adgang til at skrive artikler, blogs osv. på Talk5.dk

2. Din egen skribent-zone hvorfra du kan lave din egen profil med billed, profil-tekst mv. Du kan også fra din skribent-zone lave din egen blog og skrive samt administrer dine artikler.

3. Fuld adgang til at sætte dine egne AdWords op på ALLE dine artikler og blogs. På den måde kan du tjene penge på dine egne artikler - kræver en AdSense konto hos Google som alle kan ansøge om at få på http://adsense.google.com/

Hver gang du skriver en artikel bliver Google mere glad for Talk5.dk, det betyder vi sammen kan gøre hinandens artikler mere og mere populære!

Så til dem der er interesseret, glæder jeg mig til at skrive en masse artikler sammen med jer, vi har allerede 4 interesserede skribenter, det er en start :)

Jeg har planlagt at bruge 5000 DKK på Google Adwords reklamer når vi i alt har rundet 100 artikler, så vores side kan få en masse besøgende.

Kontakt mig endelig hvis i har nogle spørgsmål.
Avatar billede abruscato Nybegynder
09. marts 2007 - 23:30 #4
Husk at for at benytte flere AdSense-konti på eet website, skal der indhentes tilladelse til dette fra Google AdSense. (Det er for at undgå at hackere hi-jacker annoncepladser og indsætter deres egen annoncekode).

Du kan iøvrigt læse mere om partnerprogrammer og Google AdSense på www.partnerprogrammer.dk.
Avatar billede topsite Nybegynder
10. marts 2007 - 00:45 #5
Jeg er i dialog med Google om dette :)
Avatar billede topsite Nybegynder
13. marts 2007 - 14:19 #6
Til jeres information har jeg netop fået svar fra Google der har givet mig grønt lys for projektet mht. til at hver skribent får DERES adsense på DERES sider!

mvh. Daniel
Avatar billede abruscato Nybegynder
13. marts 2007 - 14:30 #7
Jeg forestiller mig nu heller ikke, at Google AdSense er nærig med disse dispensationer :)

Fortsat god vind med projektet.
Avatar billede lesp Nybegynder
27. april 2007 - 14:11 #8
Jeg er meget interesseret. Kontakt mig på bratsch@ofir.dk og hør om mine erfaringer.
Avatar billede peterkopi Nybegynder
23. maj 2007 - 15:43 #9
God idé, topsite - men kan du ikke udskrive datoerne v/artikler m.m. på DANSK istedet for på engelsk?
Avatar billede strych9 Praktikant
28. juni 2007 - 20:33 #10
topsite, kunne du give en update? Siden er ikke opdateret siden 10. marts. Er projektet droppet eller?