Avatar billede Syska Mester
06. marts 2007 - 00:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Banner ad system

Hej,

Jeg mangler et banner ad system til automatisk rotation etc.

Nogle jeg kender bruger: http://www.jiros.net/products/product.asp?pID=4 men wow, det findes kun i ASP .... hvad gør man så ... googler etc. men findes intet ..

Er der nogle som kender noget lavet i asp.net ? med admin del og det hele ... så man bare smide en lille stump kode ind de steder man nu vil have et banner ...

Tror der er 3-4 steder på siden der skal noget ind ... men bare det er nemt og dynamisk ....

// ouT
Avatar billede mochr Nybegynder
06. marts 2007 - 13:38 #1
Der er det indbyggede i asp.net 2.0.
Det er dog uden en admin del. Men det er ikke så svært at lave.
Avatar billede Syska Mester
06. marts 2007 - 14:40 #2
Ja, men nu søger jeg gerne et gennemtestet system .. hvor alt funktionalitet allerede er ... synes bare det virker meget mærkeligt at det ikke findes ...

Jeg kan umuligt være den eneste som skal bruge en mere eller mindre automatisk system til det som er lavet ... synes bare det er meget arebjde at smide i noget som faktisk burde og er simpelt ... når man tænker på hvad man ellers kan finde af mærkelige ting på nettet ....

Nå, men lader det stå åbent endnu ... ellers må man jo lave et selv ... dog ser jeg gerne et allerede eksisterende system ...

// ouT
Avatar billede Syska Mester
01. juni 2007 - 00:39 #3
har fundet noget:
http://www.xigla.com/

Ikke mig der skulle betale :-) og det lader til at virke fint ...

// ouT