Avatar billede unknown_someone Juniormester
05. marts 2007 - 15:54 Der er 1 løsning

ListBox med Multiple i DetailsView

Har et DetailsView jeg bruger til at indsætte data (val1, val2 og val3) - de 3 felter er bundet op imod en ObjectDataSource. Dette fungerer fint.

Foruden de 3 felter vil jeg gerne have sendt nogle ekstra data - nemlig de selectede værdier fra en ListBox i mit DetailsView - med til min modtager-funktion og for at min ListBox kan genkendes har jeg sat en ControlParameter ind InsertParameters i min ObjectDataSource og selvfølgelig tilrettet min modtager-funktion. Vælger jeg 0 eller 1 værdi i min ListBox fungerer dette også fint - men vælges flere værdier sendes kun ét afsted til min modtager-funktion. Værdierne er tal - men min ControlParameter håndterer det som string.

Hvad mangler jeg?
Avatar billede unknown_someone Juniormester
09. marts 2007 - 16:09 #1
luk.