Avatar billede kalp Novice
04. marts 2007 - 23:37 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Opret katagori

Er det muligt, at få til en ny katagori under programmering:

Ruby
eller
RubyonRails

tak.
Avatar billede kalp Novice
04. marts 2007 - 23:38 #1
.
Avatar billede kalp Novice
04. marts 2007 - 23:41 #2
som jeg kan se nu er blevet foreslået tidligere..
måske på tide den bliver oprettet??
Avatar billede snowball Novice
05. marts 2007 - 13:19 #3
Nye kategorier oprettes som udgangspunkt kun hvis der er et reelt behov for det. Jeg har ikke noget overblik over hvor mange spørgsmål der i tidens løb er blevet stillet af den slags!?
Avatar billede kalp Novice
05. marts 2007 - 13:31 #4
skriv "ruby" i søgemaskinen på eksperten:)
Avatar billede snowball Novice
05. marts 2007 - 14:10 #5
Har du selv nærlæst de resultater den kommer med? ;)

Søger man på "ruby" så er der pt. 70 resultater. En væsentlig del af dem handler om andet end sproget Ruby - f.eks. RubyTech netværksudstyr og understøttelse af Ruby på egen eller et web hotels server.

Det er ikke mig der skal tage den endelige beslutning, men jeg vil mene der ikke pt. er det helt store behov for en specifik Ruby kategori. Vi har i forvejen flere kategorier hvor der er stillet ganske få (under 20) spørgsmål i løbet af flere år.
Avatar billede arne_v Ekspert
05. marts 2007 - 20:55 #6
Programmering Andre kan bruges til de mindre brugte sprog: Ruby, Python, Cobol,
Fortran etc.
Avatar billede jkhaledsoueidan Nybegynder
05. marts 2007 - 21:03 #7
arne_v, hvad med at sige det til din far BillGates det der, han vil nok være glad for at hør det :)
Avatar billede arne_v Ekspert
05. marts 2007 - 21:09 #8
????
Avatar billede arne_v Ekspert
06. marts 2007 - 02:33 #9
snowball>

vi plejer dog ofte at håndtere spørgsmål vurderinger af godt web hotel til
server side script spog XXX og opsætning af samme i kategorien for XXX fordi
ekspertisen er der
Avatar billede snowball Novice
06. marts 2007 - 07:56 #10
arne_v: Det kan være rigtigt nok, men vi er stadig nede på relativ lavt antal spørgsmål efter min mening.
Avatar billede jkhaledsoueidan Nybegynder
06. marts 2007 - 09:13 #11
snowball, det var nok bedre sagt :)
Avatar billede arne_v Ekspert
06. marts 2007 - 13:34 #12
snowball>

enig