Avatar billede jesperlybech Nybegynder
04. marts 2007 - 20:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med gendannelses CD til Zepto bærbar

Hej

Jeg har problemer med at få gendannelses CD'en til min Znote 6615WD.
Jeg skal formaterer den for første gang, men synes ikke jeg kan få CD'en til at virke som den skal.

Kan godt få installeret XP igen/repererer den XP der allerede ligger på min bærbar.
Skal jeg blot repererer den jeg har eller hvordan går jeg gendannet min bærbar - så alt bliver fjernet og XP bliver installeret igen ??

Hilsen
Jesper Lybech
Avatar billede hcma Novice
04. marts 2007 - 20:24 #1
du har 2 muligheder:
1.  en ny installation (partitionen formateres og nyt styresystem køres ind)
2.  en Repair (styresystemet repareres og du beholder alt aldet, på nær updates og de drivere du selv har lagt ind.)

vejledning til begge dele her:  http://www.hcma.dk/tips1to10.htm#no4
Avatar billede jesperlybech Nybegynder
05. marts 2007 - 00:42 #2
Halløjsa

Havde fundet ud af det og nu kører det hele igen :)
Det var blot skiftet fra Toshiba til Zepto der forvirrede mig...

Tak for hjælpen...
Avatar billede hcma Novice
05. marts 2007 - 02:19 #3
hvorfor tager du selv pointene og accepterer dit eget svar ??????
Kunne du ikke bruge min vejledning ???