Avatar billede filip_b_l Nybegynder
03. marts 2007 - 22:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

tabel vises forkert/mærkeligt i IE, hjælp?

Hej der
Jeg sidder og leger med et design sat ind i typo3 (ikke at det betyder noget) - problemer er at det ser ud som det skal i firefox men ligner lort i IE... Et eksempel kan ses på
http://baptist.netliving.dk/index.php?id=7
(vi udvikler for baptist-kirken i danmark)...
Så vidt jeg kan se skyldes det noget tabel-fejl der laver fejl i bunden og siderne... men jeg kan ikke rigtigt lige overskue det...

Kom med et bud på hvad i html eller css'en, som skal ændres... tak!
Avatar billede filip_b_l Nybegynder
03. marts 2007 - 22:48 #1
bare se bort fra at der er nogen æ,ø,å fejl, det skyldes bare at vi netop har skiftet til utf-8... det er underordnet for designet... jeg vil gerne give flere point for et svar!
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
03. marts 2007 - 23:15 #2
Ja, du har fx en  <table ....><td>  - der mangler i hvert fald en <tr>
Du skal først tage en tur forbi http://validator.w3.org/ og få ryddet op i de alvorlige fejl. Der er ingen grund til at vi skal bruge tid på at fortælle dig dem ;)
Avatar billede filip_b_l Nybegynder
17. september 2007 - 14:08 #3
vi fandt en anden løsning på problemet... spørgsmålet lukkes!